Godmorgon!

Hej allihopa! Vaknade klockan 10 vilket verkligen förvånade mig eftersom jag sovit extremt lite de senaste 2 dagarna. Men ska försöka sova lite till, kanske i eftermiddag eller efter frukost. Får se hur trött jag är helt enkelt. Men det var bra att jag vaknad lite svimfärdig. Kanske var för inte hade ätit ordentligt, sovit lite och så var det så mycket liv oså. Sen så stod de 4 sjukt irriterande carrots framför oss, euuwww. Men bortsätt från det så var det helt underbart. Idag så vet jag inte riktigt än vad jag hittar på men ska fixa lite i mitt rum kanske och annars bara ta det lugnt. Det ska bli super skönt då det varit så mycket i mitt huvud och liv. Ikväll så ska jag förmodligen oxå träffa lite folk så det är bra om jag hinner vila upp mig. Men nu ska jag käka frukost, puss på er
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback