Dagens diss

Gilla min profilbild så..- Hahha seriöst. Vi stör oss ganska mycket på statusar som t.ex. gillar min profilbild så skriver jag vad jag tycker om dig i chatten, gilla mig profilbild så gillar jag din, gilla min profilbild så skriver jag någon snällt i din logg osv osv. Varför inte bara skriva, gilla min bild för jag tycker det är så himla vitkigt att få likes på den. Alla fattar ju ändå att man bara är ute efter att få så många likes på sin profil bild. Men det värsta är ju också när man tar bort statusen efter eller om man skrivit det under profilbilden. Hhahahah dör. Så gör man ju bara för att folk ska tro att man fått många likes bara helt naturligt. Vad är grejen med det? Det är något vi inte förstår. 


» Irre

Omg så sant!

2012-11-27 // 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback