Äntligen hemma

Hejsan! Sorry för en usel uppdatering idag, men har varit på gymnasiemässan sen klockan tolv. Det var jättekul där och träffade massor man kände och fick massor av information från de olika skolorna! Kom hem för ett tag sedan men har städat mitt rum sen dess. Ikväll ska jag troligen träffa Robin, har ni haft en bra dag? För det har jaaag! :)



åh älskar eran blogg!
sen, om du ser på min blogg så har jag gett och frågat om bra tips för hyn, har ni några bra tips? :D<3

Svar: Till att börja med tack så jätte mycket! Och till frågan. Att tvätta bort sminket med tvål och vatten är inte så bra för huden. Istället ska man använda sig av olika produkter som man använder för att ta bort smink med. Så måste man även köpa produkter som passar just sin hudtyp, tex om man har torr hud, köp produkter som är till för torr hud. Man ska också äta rätt, få ordentligt med sömn, vara nogrann med att tvätta bort sminket, sminka sig rätt osv :) Hade en redovisning för klassen om det här i veckan nämligen haha <3
natalijamoa.blogg.se

2012-11-22 // 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback