Söndag 23/12

Är ni spända inför julafton imorgon? Det är faktiskt inte jag så mycket eftersom det inte känns alls som jul, tråkigt nog. Men det kommer vell antar jag? Ska slå in lite presenter sen och tänkte sätta på julmusik så då kanske julkänslan kommer? Vi får hoppas så! Idag vaknade jag upp hos Amanda,,vi tog det bara lugnt oså tills det var dags för henne att åka till hennes kusin. Då fick jag skjuts hem och har käkat middag, fixat lite och spelat spel med min lillebror. Kvällen berstår av att bada, fixa julklappar, umgås med familjen och bara ta det lugnt helt enkelt. Men nu ska jag fortsätta messa med Calle och hjälpa mig kära bror på spelet. Vi sitter fast nämligen ;) Puss så länge




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback