Question & Answer

Vart har du hittat tröjorna på för sida?
Svar: Jag hittade dom på Polyvore.com, där kan man sätta ihop klädcollage sjukt enkelt. Men antar att tröjorna finns på Tommy Hilfigers hemsida, så kolla där! Puss
 
Vilken app? :) Fin!!
Svar: Jag använde mig utav LINE Camera för att göra alla hjärtan och sen Snapster för att göra bilden svartvit. 
 
Är det din lillasyster?? 
SSSÅÅÅ söt
SV: Ja det är min lillasyster! Visst är hon!
 
Duktiga ni är! :) Har någon av er dansat förut? Vad är det för zumba ni kör? Kram
SV: Till och börja med tack så mycket! Amanda har dansat en hel del när hon var liten men jag har bara dansat en termin Zumba innan. Så det var alltså andra terminen Zumba och första terminen Show Dance :)
 
Hej Natalija, jag såg dig idag i centrum och jag vet inte riktigt om man får fråga dig om ett foto?
SV: Hej sötis! Det är klart att du får fråga om foto, tycker bara att sånt är kul! Puss


Hur många unika besökare har ni per dag?

2012-12-02 // 19:41:35

hur mycket väger ni och hur långa är ni? :)

2012-12-02 // 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback