Question & Answer

Alltså åååååååh är så avundsjuk! :( hur fixade du dom?! :(
Svar: Haha jag beställde dom på ticketmaster.com förra året och var såpass snabb så lyckades få fyra biljetter!:)
 
Åh snyggt! hur mycket kostade dina tiger of sweden jeans? :)
Svar: Tack så mycket! Köpte just dom Tiger Of Sweden jeansen för ganska längesen så kommer inte ihåg priset helt, men runt 1000-1500kr kanske! Puss
 
Hur gör du så att bilderna blir så klara/kristalliga? Du använde dig väl av picmonkey, men vad gör du? Tacksam för svar! :)
Svar: Yes jag använder mig av picmonkey. Jag testade mig fram och det beror på hur bilden är innan. Men för att göra dom klara så brukar jag använda mig av Sharpen, Colors och Exposure. Fast vilken/vilka jag använder beror som sagt på hur bilden ser ut innan. Men testa dig fram! Det är så jag gjort :)
 
Heter hon sofie haha? :)
Svar: Ja det gör hon, känner du henne? :)
 
Skit snygg tröja! På vilken veromoda köpte du den på? i vilket centrum? Tror du att den finns kvar att köpa? :) skitbra blogg ni har!
Svar: Köpte den i haninge centrum och den ska nog finnas kvar. Det fanns dock bara storlekarna M & L. Fast min är M så de var ganska små i storlekarna. Men åk och kolla och om den inte finns där kan du ju kolla på någon annan Veromoda. Fanns även i svart och rosa så någon av färgerna bör finna då jag köpte den 2 dagar innan jul! Tack så mycket! Kram
 
Är det en gammal bild på era fjortisdagar?
Svar: Haha nej det var bara en drivbild!


Kan ni ge film tips ? Snälla!!

2012-12-25 // 20:12:55

Ville bara fråga vilken strlk ni har i era Hunters och om dem ska vara tajta vid benen? Funderar på att köpa ett par därför frågar jag!
Älskar er blogg! :D

2012-12-26 // 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback