Question & Answer

Ville bara fråga vilken stl ni har i era Hunters och om dem ska vara tajta vid benen? Funderar på att köpa ett par därför frågar jag! 
Älskar er blogg! :D
Svar: Jag (Moa) har storlek 37 och ja dom sitter rätt tajt vid benen. Det är ett perfekt mellanrum, inte för mycket och inte för tajt! :)
Och jag (Natalija) har storlek 38 och dom sitter superbra. Jag köpte dom som har ett spänne så kan spänna hur jag vill att de ska vara! Supersmart och dom kostar bara 300kr mer än dom vanliga! Puss
 
Vart kommer den blåa tröjan ifrån? Sjukt snygg!
Svar: Den kommer från Tommy Hilfiger! Visst är den!
 
Vart gör ni era collage?
Svar: Jag (Moa) gör dom oftast på Picmonkey eller på olika appar på mobilen!
Och jag (Natalija) gör mina på Photoscape. Och klädcollage gör vi båda på Polyvore.com!
 
Hallå kan ni svara på det här så fort som möjligt? 
Har ni matta eller blanka hunters?
Svar: Jag (Moa) har blanka och Natalija har matta. 
 
Kan ni ge film tips ? Snälla!!
Svar: Kan försöka göra ett inlägg men tips på filmer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback