Mot Ikea!

Hej babes! Seg uppdatering för min del idag, nåväl. Var och simmade med alla nior på Torvalla, drog så fort jag blev klar och försökte torka snabbt, när alla var klara drog jag, Linnéa & Moa och käkade på donken i Haninge C, efter det träffade jag William en snabbis, tog bussen hem tillsammans. När jag kom in tog jag ett bad och tvättade håret och sen gjorde jag klart en matteuppgift med mamma! Nu är jag påväg till Ikea med Macklemore och Ryan Lewis i öronen och på Ikea ska vi köpa lite småsaker! Hör sen, pusssss



Hur är eran skola? För själv går jag i Vendelsömamlmsskolan och den suger. Vill byta till en bra skola. Snälla skulle verkligen uppskattas om ni berättade om hur skolan är, lärarna osv! Btw er blogg äger och ni är även supersnygga!

2012-12-11 // 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback