Mitt hår

Hej! Har lite frågor angående ditt hår.. 
Kan du skriva i ett inlägg hur du sköter om ditt hår? 
Hur du skulle förklara din klippning? 
Tycker om ditt hår så sjukt mycket, tacksam för svar i ett inlägg! Kram
SV:
Till och börja med tack så jätte mycket, blir super glad! Och nu till frågan.
 
Hur jag sköter mitt hår- Jag gör egentligen inte speciellt mycket. Jag duschar håret, inte varje dag då de sliter på håret och så blir det jobbigt när jag plattat de om det ska bli lockigt på en gång. Använder shampoo och balsam och det kan hända att jag har inpackning någon gång ibland när jag badar (vilket är rätt sällan). Sen efter jag duschat så tar jag i ungefär som silicondroppar i främst topparna. Bortsätt från det så gör jag inte mycket mer. Plattar varje dag och använder mig av ett värmeskydd som inte är speciellt bra, så egentligen borde mitt hår vara väldigt slitet nu (lite slitet är det) men inte så. Har märkt att jag har ganska bra hålkvalite vilket jag är väldigt glad över. Dock så fäller jag en massa hår när jag t.ex. plattar eller borstar håret och det är inte ett speciellt bra tecken. 
 
Hur jag klipper mig- Jag gör inget märkvärdigt. Klipper bara topparna och så klipper jag bort lite av det slitna i luggen. Jag klipper inte rak lugg utan så att de hänger ihop lite med håret men ändå är kortare. Sen ber jag alltid frissören att klippa så lite som möjligt då jag sparar till längre hår. 
 
Hoppas att du fick svar på det du ville, puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback