Middag+Photoshoot

Hejsan alla glada! Är nu med Linnea och Amanda och vi håller på att ta foton med min nya kamera! Så vi har en lite "photoshoot" kan man säga. Även fast jag inte alls känner mig så snygg och är oseriös på var 3:e bild. Men anyway. Vi har fotat, ätit middag och bara snackat. Haft supermysigt och riktigt skönt att träffa mina fina tjejer igen! Känner att jag varit bortkopplad från verkligheten då jag bara legat hemma och varit sjuk. Inte likt mig att bara vara hemma i 3 dagar. Nu ska vi fortsätta fota lite och tänkte passa på att säga att det är däför jag inte bloggat så mycket idag/kväll. För har haft fullt upp. Puss&Kram
 
Ungefär såhär seriös är jag under photoshooten ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback