"Frukost"

Hej på er! Vaknade ungefär halv 1 och det var verkligen skönt att sova så länge. Behövde det kan man säga. Så har jag även inte alls lika ont i halsen längre och känner mig heller inte lika sjuk. Jippieee. Åt frukost/lunch nu för har inte varit hungrig innan. + att jag har suttit hela morgonen och gjort inlägget om filmtips till er! Jobbigare än vad man tror haha. Senare idag ska jag träffa min bejb Amanda och vi ska slagga! Vart vet vi inte riktigt än. Men vi hörs senare helt enkelt, puss
Fick även en fråga som jag tänkte svara på.
 
Vem är det du menar? om man får fråga? puss
Svar: Låttexten stämmer inte in på mig eller mitt liv. Gillar bara låten och har lyssnat mycket på den. Speciellt covern med Maddi Jane. Så jag tänkte tipsa om den till er bara :) Så det är ingen jag menar. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback