Frågor/Svar

Måste man använda något speciellt balsam för BM metoden, eller funkar vilket som helst? Puss
Svar: Nej jag tror man kan använda vilket som helst, jag har iallafall Garnier Fructis för färgat hår! Puss
Fick nyss reda på att man måste använda Silikonfritt balsam!
 
När man använder sig av BM metoden, blir inte håret skitigt då eftersom man inte har i schampoo?
Svar: Jo det blir skitigt om du inte tvättar ur all skit ordentligt. Därför kan du få stå i duschen i några extra minuter och gnugga skallen! Men vill man ha fint hår är det ju värt det! Puss
 
Hur är eran skola? För själv går jag i Vendelsömamlmsskolan och den suger. Vill byta till en bra skola. Snälla skulle verkligen uppskattas om ni berättade om hur skolan är, lärarna osv! Btw er blogg äger och ni är även supersnygga!
Svar: Till och börja med, tack så jätte mycket sötis! Och till frågan..
 
Moa-Jo den är väl helt okej. Det är ganska lite folk för skolan är väldigt liten så man känner typ igen alla så det är lite tråkigt. Men ibland kan det vara rätt chill. Lärarna är väl också helt okej. Vissa bättre än andra. Fast det är inte direkt lärare som sticker ut om man jämför med andra skolor. Fast en del är rätt bra! Jag har blivit rätt trött på skolan men det kanske är för att jag gått där i snart 4 år. Men kommer ihåg att jag tyckte den var bra när jag började där i 6:an, så vem vet, du kanske gillar den!
Natalija-Jag har nästan alltid varit emot skolan, dels för att när jag började där i sjuan så var jag van med supermånga människor för gick i Kunskapsskolan innan, och tyckte det var tråkigt med så lite i den nya. Förutom att den är så liten är den helt okej, lärarna är för den mesta delen bra och lär ut så att man förstår. Sen finns det också lärare som är bittra och är stränga, men skiter oftast i dom och bara kör på. Maten duger, nästan som varje skola. Jag rekommenderar den inte alls, för att man tröttnar snabbt! Jag tycker du ska börja i en skola i stan om du nu ska byta! Lycka till med ditt val! 


du måste visst använda ett speciellt balsam! Typ utan sulfater och silikoner, googla balsammetoden så ser du :p

2012-12-12 // 22:02:29

Du måste ha speciella balsamer dessutom två stycken. En för tvättning (hårbotten) och en för längderna. Det finns en checklista över vilka man kan ha. Puss

2012-12-12 // 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback