Frågor/Svar

Vart köper ni era VS produkter, beställer ni på nätet? 
Kram
Svar:
Moa- Jag köpter inte på nätet utan har varit i USA 3 gånger så har köpt där och därför lyckats samla på mig en hel del. Kanske lite för många med tanke på att jag verkligen inte använder alla :)
Natalija- Jag beställer inte heller från nätet utan köper dom i USA, får i present osv. Så det är superbra! :)
 
Vad heter eran hårfrisyr som ni har?Är det "v cut"? :o
Svar:
Moa- Jag vet inte riktigt vad jag har. Har nog lite mer "u-cut" än "v-cut" faktiskt.
Natalija- Jag har ingen aning om vad jag har, klippte v-cut för jättelängesen och har sedan dess bara låtit det växa ut, och klipper nu bara bort det allra slitnaste! 
 
Vart har du köpt de believe linnet?
Svar: Jag köpte den på en butik i USA som heter forever21. Kram
 
Natalija kan du lägga upp bilden på presenten? Men shit vad gulligt med små fyror som ger presenter! Kram
Svar: Jag gör det imorgon för glömde dom i skolan idag, visst är det! puss!
 
Man får väl aldrig veta vem GG är, eller? <3
Svar: Jorå, i sista avsnittet! :)  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback