Anledningen till att jag inte bloggar så mycket just nu

Först är det för att jag mår dåligt. Har därför ingen ork till att blogga och gör ändå ingenting så har inget roligt att blogga om. Sen för att jag har ganska mycket plugg nu och måste tyvärr lägga ner mera tid på det än vad vissa andra behöver för att jag inte är snabb på att tänka och tar mycket tid på mig, jag tar skolan före bloggen. Sen kan det även bero på att jag är upptagen och inte har tid att blogga men ska försöka bättra mig så mycket som möjligt nu, och det är ju snart lov, då ska jag blogga mycket bara för er läsare! Plus att jag är ledig imorgon för pappa sa att jag inte behövde gå till skolan imorgon för att det är så mycket snö ute, så ska blogga mycket då också! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback