10 sanningar om mig

- Jag fick min allra första mens i vita byxor, haha klassiker
- Jag skulle göra vad som helst för att få åka utomlands nu
- Jag skjuter alltid upp saker som måste fixas t.ex. att laga min mobil (skulle gjort de efter sommaren)
- Jag har typ 2:a världskriget med min garderob nästan varje morgon
- Jag plattar inte mitt hår alls lika mycket längre
- Hoppas jag kommer få en systemkamera i julklapp för då kommer jag kunna ta mycket bättre bilder till bloggen
- Börjar bli lite små trött på våran design
- Är sjukt taggad till nästa år
- Har inga vinterskor alls
- Längtar så sjukt jävla super mycket till London. Det kommer bli bäst!


Hur gör du så att bilderna blir så klara/kristalliga? Du använde dig väl av picmonkey, men vad gör du? Tacksam för svar! :)

2012-12-23 // 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback